maadheandersson

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2011

Onsdag

Av Madelene Andersson - 19 oktober 2011 22:30

i dag e det onsdag och vaknade av att

Cherry väckte mig. Så det va bara och klä på sig.
Och sen möta henne på stationen.Sen va det bara att
sticka till skolan och gå på lektion.

det va helt ok. Efter skolan blev det att sticka till madde och fredrik
Och ha LOST-maraton idag igen :p

har fastnar för den setigen som FAN :D
men tro att det snart att åka hem.:/

i mon blir det en städ dag
men nu ska jag fortsätta kolla på LOST
Men Madde Nisse Cherry och Sandra :p



En bild jag tog i måndags (: och ja gillar den :p

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Andersson - 5 januari 2012 01:08

hej jag tänkte bara komma in och säga en sak.   Det e folk som ha undra hur gammal jag e från förra inlägget.- jag är 17 men fyller 18 näste måndag. så nä jag e inte vuxen..   Och till du som ha skrivit till mig att jag ska lära mig svenska....

Av Madelene Andersson - 3 januari 2012 15:13


i alla tider så ha ALLTID har vi kvinnor blivit behandlade som skit. Vist det va mer för. man ser inte lika mycket av det nu. Men det finns fortarand.Där kvinnan är smutts. Men i dag så e vi kvinnor nåt men männen  är vicktigare.. som te.x  e det en ...

Av Madelene Andersson - 2 januari 2012 20:12

hjesan nu e det ett nytt år ja! men massa av nya möligheter ja :p Så få vi se nu va detta året ha och e bjuda oss. mer än att joden ska gå under som dom säger..  -.-´"tror jag på hur mycket jag vill."ajja ny år : frirade jag med familjen och Malin Oc...

Av Madelene Andersson - 16 december 2011 00:07


I dag ha jag inte gjort så mycket. försov mig för jag ha lyckas vända på dyngnet. så nä jag vaknade så började och och nisse plocka lite hemma. Och vi släppte ut tjejen för 3 gången nu och hon klara det mycket bra. Och kommer tillbaka och hon e inte ...

Av Madelene Andersson - 11 december 2011 20:03


nu e det söndag i gen och i mon e det skolan igen. och efter skolan blir det att åka fram med madde och kolla en sak. Till när Älsklingen fyller på fredag. men om det inte funkar här så blir det nog att åka in till jönköping och fixa det. på nåt s...

Presentation


MadeleneAndersson

Madelene Andersson

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Madelene Andersson

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards