maadheandersson

Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Madelene Andersson - 15 oktober 2011 22:38

nu e det Lördag kväll och jag ha ont i föttena xD

ja jobbat på Martini från 12:00 till 21:46 men nu ska
jag dit igen för att pojkvännen är där med sina

kompisar och dom vill att jag kommer borrt lite (:  

Elle väna lite han ha inga kompisar.
" han sittar där med dina låsas kompisar" :D

ajja ska dra nu då men kanske kommer ett

blogg i lägg sen igen (:

bild i från igår kväll (:

den bjuder jag på (:


Av Madelene Andersson - 15 oktober 2011 01:06

nu sitter man i köker och sjunger om låtar som jag
och älsklingen lyssnade på när vi bliv tsm. Och jag kan säga
så här..... DET VA ETT JÄVLA TAGSEN JAG HÖRDE SOM :OO
Och det e skörnt att sitta och lyssna på dom (:
Nu sittar man här och vänta på Älsklingen. Han är i Skillingaryd
Och hämtar Mamma Chrille och Alex Kalssons föräldrar(:
För i helgen är Min föräldra lediga från att jobba på Martini
Och det tycker dom förkännar som FAN!! Och det e då man ha barn

som ställer upp (:
men snart bli det att sova. i mon bli det att gå upp vid 8-9 tiden

för ska till Fredrik och Madde och Hjälpa dom med lägenheter igen.
Sen vid 12:00 ska jag jobba till kl 21:00 Så det bli 9 timmar med
HÅRT arbete :D Sen vet jag inte vad som händer. Men vi få la se.
Men nu ska  jag fixa min lite till sägen och väta lite till (:

ajja godnatt på er alla nu :p <3


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


MadeleneAndersson

Madelene Andersson

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Madelene Andersson

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards