maadheandersson

Alla inlägg under november 2011

Av Madelene Andersson - 27 november 2011 00:58

hejsan hejsan!
Idag vaknade man hos Fredrik Och Madde
MEd Kevin leona och oliver (:

och det va ju bara att klä på sig och fixa lite mat till dom
För vid 1: tiden skulle vi till Monkey Town med alla barna
OCh det tyckte dom om jätte mycket. va där i 2-3 timmar
Efter det blev det att äta på Max. Och på vägen hem
Trodde vi att vi inte hade några barn allt i bilen.
Dom va så tysta i bilen på väg hem.
MEN efter vi ha köpt lördags godis till dom och åkt till Fredrik
Och Madde så hade dom laddat battreiena som fan xD
så dom srang runt och lekte som FAN.

Tordags: så färgade jag håret och blev brunet

Av Madelene Andersson - 21 november 2011 17:44

" Livet ett liv med många drömmar om sitt liv!."
hade jag sllivit ut på fb tidigare i dag.
i dag så ha man inte gjort så mycket.
har varit i Rörvik och lämnat lite och sen
ha man beställt klipp tid. så det bli att  klippa sig i mon.
Men när vi kom hem till vaggeryd igen efter rörvik då satt vi oss och
Gjorde lite mat till mig Älsklingen och Madde (:

Men vi 16:18 så fick jag ett sms hämskt sms av syrran.
Så sprang hem till mamma. och fick se att tippen våran hund hade dött.
Så sprng in till huset vi ha på trädgåden hemma hos mamma.
Och sen en lite valp död ):
Vi Älskar dig Tippen!

Tippen 2011-11-21 Rip
Det kommerbli svårt att släppa dig gubben,
Du va så  ung och full av gläje hela du!
Du ha lämnat massor av minnen efter dig!
Och det kommer inte vara samma sak att gå in igenom den dörren igen till mamma
när man kom hem till mamma blev man över fallen av 2 jätte glada hundar.
Du kom men en värme som ingen annan hund kan göra! VI SAKNAR DIG! <3<3<3      

Av Madelene Andersson - 2 november 2011 22:55

hejsan
nu var det e veckasen typ sen sist ja la ut nåt.
så tänkte skriva lite om det som ha hänt sen i måndags iaf (:

Måndagen: vart jag hemma efter som att vi ha lov denna veckan så (:
Så va jag hea och tvättad det ästa av kläderna det va typ 7 - 8 arskiner.
sen stack vi till fredrik och madde och posta lite papper som nisse behövde
Hjälp med i från a- Kassen. efter som att han inte ha fått a-kassa under han har
varit arbertslös så få vi allt på en gång nu. för 5 månader.

Tisdag: igår va jag hemma tills nisse ko hem på lunchsen i från han praktik plats.
Sen när han skulle åka köde han mig till Fredrik och madde. så jag hade nåt och göra.

sen hände det inte så mycket den dagen.

Och i dag ha jag varit hemma hela dagen vaknade och sen satt jag igenoch börja tvätta lite

till. och sen ha jag skrivit med Cherry hela dagen typ. :d
Och kan säga att jag Saknar henne ASET. Men få träffa henne i mon :D
och för nån timme sen fick man reda på att man kanske ska få en ny granne som man
känner JÄÄÄÄÄÄTTTTTTTTEEEE väl ;O hela familjen.
men vi få se hur det blir. men det kan bli kul. :p

Och nu kanske under lover så kanske jag och

jessi få träffa våra kusiner som vi inte ha träffat på 2-4 år
ha saknat dom som fan men vi få se vad som händer med det. men vi
få hoppas på det bästa iaf (:


Men nu ligger Nisse pisse och vänta på mig i sägen
så det blir att gå på toa och borsta tänderna sen sova. (: :p

 

Presentation


MadeleneAndersson

Madelene Andersson

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Madelene Andersson

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards