maadheandersson

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Madelene Andersson - 16 oktober 2011 15:02

   hallå elle´


Nu r det så här att jag Och Älsklingen
vaknade att det knackade på dörren. Så nisse öppnade då va det Tasken
han ville ha sin mobil efter en liten stund kom Dennis upp med.
Sen stack vi bort och hämtade Taskens bil som va hos Robin Klasson
Och nu e jag hemma och Nisse Robin Ohc Tasken e hon Robin och fixa film.
För vi ska ha en film/slapp dag i dag har vi bestämt. Sen vet

man inte om det e nån mer som kommer och vi hänga på oss :p
sen få vi ser hur denna dagen slutar (:'



(gammal bild)

Av Madelene Andersson - 16 oktober 2011 04:05

godmorgon på er alla.
Nu e Jag ocg christian hemma igen.
Efter en hård kväll.:D
det va ju så att jag fick sticka till Martini igen och när jag
kommer dit är Tasken full :O och Robin Klasson sitter

och sjungen med Sandra son var med i BabyAlic.
Och efter en liten stund så få man reda på att men sittar

vid samma bord som cefen för "Jon silver" här i Sverge.
ajja sen sack vi hem till oss doch då hände alla med.
Men efter en lite stund igen så stack vi hem till morbro Henke
Och Dansad. Och bara så alla vet så ha jag dansat och

drukit med kramat Sandra i från BabyAlic :D "STOLT"
glömde dok att fråga efter hennes nr:/ men det kan man fixa lätt :D
Men nu e vi hemma iaf och sak sova. Efter att Älsklingen ha fåt i sig
Lite makor (:  Så god natt på er alla där ute nu! <3



bild på mig(har inte gjort nåt med de) det en orginal bild och *ful*

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


MadeleneAndersson

Madelene Andersson

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Madelene Andersson

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards