maadheandersson

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Madelene Andersson - 2 januari 2012 20:12

hjesan nu e det ett nytt år ja!
men massa av nya möligheter ja :p
Så få vi se nu va detta året ha och e bjuda oss. mer än att
joden ska gå under som dom säger..  -.-´"tror jag på hur mycket jag vill."
ajja ny år :
frirade jag med familjen och Malin Och Roger´s familj ;)
Så va hemma hos Malin och dom till 12 slaget. hade skit kul ;)
och då kom mina morbroder typ 30 sek innan 12 slaket. xD
senare vid 1 så gick alla hem till mamma.
senare vid 5 så gick jag hem själv och sov.

just nu: sitter jag vid fredrik´s data och skriver detta. snart ska
Madde bra ut mig i det kalla vädret på en promenad ;)
Sen blir det att gå hem i kväll. Och sva med två unde bara bebisar här hemma! <3
efter att vi ha kollat på film.
Jag vill se nån käleks drama film elle nåt som man kan krypa
nåra till och gråta lite till iaf.

Bilder ifrån nyårs Afton! <3



Robin K, Alex k, Roger k, Chrille P (Exstra pappa)

 

Emilia & syrran jessica!

   

Malin M & Mamma Tezz

 

Glade Madde! :p

 

Fyvärkerier! (stavning)

 

Mini syrran Leona& Mamma Tezz




 

Jag! xD

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


MadeleneAndersson

Madelene Andersson

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Madelene Andersson

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards